Vragen en antwoorden over jouw reservatie, ticket of abonnement

Naar aanleiding van de verstrengde maatregelen ter bestrijding van het coronavirus, blijft Plopsa Indoor Hasselt tot nader order gesloten. Heb je al een reservatie, voorverkoopticket of abonnement? Ontdek dan hieronder de antwoorden op jouw vragen.

Ik heb een reservatie voor een bezoek vanaf 23 oktober 2020. Wat kan ik doen?
Je kan je gemaakte reservatie binnenkort online verplaatsen naar een andere datum (voor een bezoek tot en met 31 december 2021).

Ik heb een ticket gekocht in voorverkoop met een vervaldatum die binnen de sluitingsperiode valt. Kan ik dit nog gebruiken?
Alle tickets met een beperkte geldigheid met een vervaldatum die binnen de sluitingsperiode valt, kunnen ingeruild worden voor een bezoek aan Plopsa Indoor Hasselt tot en met 31 december 2021. Je zal je bezoek wel op voorhand online moeten reserveren. Dat kan binnenkort online.

Ik heb nog een kortingsbon/voucher voor een ticket of abonnement met een vervaldatum die binnen de sluitingsperiode valt. Kan ik deze nog gebruiken?
U kunt uw kortingsbon of voucher voor een ticket of abonnement uitzonderlijk gebruiken tot en met 31 december 2021.

Wat met mijn Plopsa-abonnement?
Je Plopsa-abonnement zal automatisch verlengd worden met het aantal dagen waarop het park gesloten was en waarop je abonnement geldig was. Deze dagen gaan in vanaf de heropeningsdatum. Je zal de nieuwe einddatum van je abonnement kunnen raadplegen in je profiel via plopsafuncard.be.

Wat met mijn Plopsa-abonnement via domiciliëring?
Je Plopsa-FunCard via domiciliëring werd vanaf 23 oktober 2020 opgeschort tot de heropening. Je zal in die periode geen betalingsverzoek(en) ontvangen.

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland. Kan ik deze annuleren?
Groepsbezoeken kunnen steeds verplaatst worden van datum. U kan hiervoor contact opnemen via reservations@plopsa.be. Schoolreizen die plaatsvinden tijdens dit schooljaar kunnen kosteloos geannuleerd worden.

Ik heb tickets voor de Proximus Klantendag op 31 oktober 2020 in Plopsa Indoor Hasselt.
De Proximus Klantendag kon niet plaatsvinden op 31 oktober 2020. Je kan je ticket(s) binnenkort online inruilen voor een reservatie voor een bezoek aan Plopsa Indoor Hasselt op een dag naar keuze tot en met 31 december 2021. Tickets voor kinderen kleiner dan 85cm hoeven niet ingeruild te worden. Online reservatie is voor hen niet verplicht.