Maatregelen coronavirus

Op basis van het advies van de overheid, besliste de Plopsa Group om haar parken in België tot en met 19 april 2020, in Nederland tot en met 1 juni 2020, in Duitsland tot en met 19 april 2020 en in Polen tot en met 11 april 2020 te sluiten.

Deze maatregel heeft betrekking op de Belgische parken Plopsaland De Panne, Mayaland Indoor, Plopsaqua De Panne, Plopsa Indoor Hasselt en Plopsa Coo, Plopsa Indoor Coevorden in Nederland, Holiday Indoor en Holiday Park in Duitsland en Majaland Kownaty in Polen.

De Season Kick Off op 28 maart in Plopsaland De Panne gaat niet door. Ook de Season Kick Off op 29 maart in Holiday Park is geannuleerd.

We blijven de situatie dag per dag evalueren en vinden het belangrijk het advies van de overheid te volgen. De parken gaan opnieuw open wanneer het advies van de overheid dit toelaat.

Vragen en antwoorden

Ik heb nog een geldig ticket met vervaldatum (voor of op) 19 april 2020.
Alle tickets met een beperkte geldigheid die normaal vervallen in de periode maart-april-mei-juni mogen gebruikt worden tot en met 31 december 2020. Wij zullen zorgen dat deze tickets uitzonderlijk scanbaar zijn op een andere datum.

Ik heb nog een kortingsbon/voucher voor een ticket of abonnement met vervaldatum tussen vandaag en 19 april 2020, kan ik deze nadien nog gebruiken?
U kunt uw kortingsbon of voucher voor een ticket of abonnement uitzonderlijk gebruiken tot en met 31 december 2020.

Wat met mijn Plopsa-abonnement?
Je Plopsa-abonnement zal automatisch verlengd worden met het aantal dagen waarop de Plopsa-parken gesloten waren en je de parken niet kon bezoeken, dit binnen de geldigheid van je abonnement. Vervalt je abonnement bijvoorbeeld op 1 april 2020? Dan wordt je abonnement verlengd met het aantal dagen tussen de start van de sluiting en de vervaldatum van je abonnement (1 april 2020). Ligt de vervaldatum van je abonnement na de heropening van de parken, dan wordt je abonnement verlengd met het aantal dagen tussen de start van de sluiting en de dag dat de parken heropenen.

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland tijdens de sluitingsperiode. Kan ik deze annuleren?
Schoolreizen kunnen geannuleerd worden. Bij groepsbezoeken vragen we u een nieuwe datum te kiezen later in het jaar. U kan hiervoor contact opnemen via reservations@plopsa.be.
 

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland in één van de komende maanden. Kan ik deze annuleren?
We laten momenteel toe dat schoolreizen geannuleerd worden tot eind april. Voor de reservaties vanaf 1 mei vragen wij even de toestand af te wachten en de maatregelen verder op te volgen. Groepsbezoeken kunnen steeds verplaatst worden van datum. U kan hiervoor contact opnemen via reservations@plopsa.be.

Mijn kind (tot en met 11 jaar) is jarig tijdens de sluitingsperiode van het park. Kan hij/zij van de gratis toegang voor jarigen genieten wanneer het park opnieuw open is?
Kinderen (tot en met 11 jaar) die jarig zijn tijdens de sluitingsperiode van het park, kunnen éénmalig een gratis bezoek brengen aan het park binnen een periode van 6 weken na de heropening van het park en op vertoon van een officieel identiteitsbewijs of geboorteakte dat bewijst dat het kind jarig was tijdens de sluitingsperiode.

Ik heb een ticket gekocht (vergezellende persoon) voor de Season Kick-Off op 28 maart in Plopsaland De Panne, zal dit terugbetaald worden?
U kan dit ticket gebruiken voor de Nacht van de Abonnees op 4 juli 2020 vanaf 19:00 uur. Indien u ook al een ticket had gekocht voor de Nacht van de Abonnees op 4 juli, kan u dit ticket gebruiken voor een openingsdag naar keuze tot en met 31 december 2020.

Ik heb tickets voor de Proximus Klantendag op 4 april 2020. Gaat deze door?
De Proximus Klantendag gaat niet door, Proximus zal met u contact nemen hierover.

Je hebt tickets voor de musical Sneeuwwitje in het Proximus Theater in De Panne.
De voorstelling van ‘Sneeuwwitje’ in het Proximus Theater wordt verplaatst naar najaar 2020. De tickets blijven geldig, je zit op dezelfde plaats. Je krijgt in de loop van de volgende dagen een mail van Tele Ticket Service, hou je mailbox en je spambox in de gaten. Je hoeft zelf geen initiatief te nemen.

Als je op de nieuw toegewezen voorstelling niet kan, dan verplaatsen we je tickets naar een andere voorstelling. Hou er rekening mee dat we niet dezelfde plaatsen kunnen garanderen, en je mogelijk voor een andere locatie zal moeten kiezen. Zodra je omboeking is gebeurd, moet je daarvoor zelf contact opnemen met Tele Ticket Service.